Friday, August 16, 2013

Overwhelmed , Moved , Happy ??



Hye semua , my silent readers , lovey dovey love for all of u..Hope semua sihat la ye.. Ari nie aten ada entry yang agak gila maybe will uolls meluat ke pe semua..but seriously i bet u guys pun msti ada impian kan ??
Well , about kahwin ?? What>>KAHWIN<<< ?? Pe hal ko nie fatin ayu?? dah meqoyan apa ?? Xde la aten saja je.. tetibe buka Pesbuk tadi ada gambar orang kahwin and aten nampak wedding photo depa seghakk baq hang..So it just cross my mind ( oopss!! teringat ayt mat amin selalu gune <bff> ) Aten nie hobby suke sangat pegi wedding , take a shot of them for example (p/s : to m.su & p.su sebab curik gambo korang ok..haha ...nak dedicate jerk )
:
:
:
:
:
v


#1 - My family photo time my uncle punye wedding 
nampak tak betapa ramainye family from my mother's side ??
...


#2 - Sweet kan dowg nie.. This is them my p.su  m.su 
they'd been married for almost 2 years dah kot + dh ada anak ok.
#courtesy Titian Songo Studio


#3 - Kreatif kan photographer2 nie . I do love their work much .


#4 - Aren't both of them so sweet ??



#5 - At shopping mall.. Nampak tak muke mereka berdua malu??

Time nie aten tak sempat ikut coz dah kena balek Penang dulu dah.



# my cousin a.k.a. my uncle's son . dah besar tau almost 2 years 
Name : Zul'Irfan Ziqry




#6 - A picture of me & me familia 
This picture was taken last year , before i got into PMM (polythecnic merlimau, melaka ) Me & my lil' brother use to look a little bit different aren't we? Now laen tau..huhu
Kalau uolls perasan ada sowg member dalam family takde .?? Sape?? Of kos la naega appa , father , daddy  ;)
Time nie ayah tak dapat follow sebab still kat Langkawi becoz of working .
# Courtesy of Titian Songo Studio 
So btw for those yang nak shoot gambar bertunang , kahwin ,family potraits , pregnancy moment & so on bole la contact dowg nie..just log on into facebook and look for them . Aten dah bg link nie bole la uolls contact dowg ok ;)
:
:
:
So back to the story , disebabkan terpengaruh + tertaksub tengok wedding photo sampai aten terbayangkan , dream of my wedding concept tetibe ..Haha.. Can uolls even imagine how my mind have got into this cheesy stuff at this age?? But well , this is just imagination jerk ok. Nak KAWEN?? Lambat lagi kot sebab i've got many plan that need to be succeed first .
So i've been thought that i want a simple yet beautiful & cute wedding concept ..Get ready my future man..haha..SARANGHAE oppa 
Nak dijadikan cite tengah on FB tadi ada la officemate aten nie , kak Ina IM dengan aten and bole plak dy tuh memang dah dok aim & dah sampai masenye , almost the time for her kot mai plak sambung plak sembang dengan aten pasal marriage nie..haha.. So makin menjadi2 lar benda nie and berlarutan . Well yang membuatkan aten overwhelmed , moved , happy sangat nie sebab she said she wanted me to be her future flower girl . Well , look at this
:
:
:



Nie time mule2 aten cite kat dy ..hehe...then tetibe dy cakap camtuh kat aten . Really i do not belief it all . #shocked 



Then i said to her as shown at the picture , the way she replied make me so touched coz i do appreciate her like my own sister sebab aten kan anak sulung xde kakak , xde adek pompuan . terharu giler. Thanks kak ina . I love her , she take care of me , listen to me well , she's always there for me whenever in difficulty , sadness & so on . 
For k.ina , insyallah i will try my best to be at yourside whenever you need me & be at your upcoming weding soon..hehe.. Besar gak impian aku nie kan ??haha...Insyallah la ye ;)

Well. i think that's all for today . Mata dah ngantok nie..assalamualaikum semua ;)



# muke poyo mintak penampo ..hehe..

Anneong . Saranghae :p

~ XOXO ~




No comments:

Post a Comment