Monday, November 21, 2011

A sketch picture of me?? ^_^

Hye semua...assalamualaikum...ok la...kali nie atin nk story korg smua pasal something...
It's aboUt a sketch picture of me..hihi...malu giler...u guys may remember my last post about i'm helping + (menyibuk nk ikut mak) my mum niaga kat The Frangipani hotel??
Well...ari 2 dalam tempoh 3 ari kt c2...p.cik y lukis gmbr atin 2 asyik nk amek atin jd model dy je...last2 the third day 2 atin mau juga mke y tak lawa nie dilukis...;P

ok2...jengjengjeng....nie la gmbr atin...


time nie atin pakai baju batik yang my mum beli at terengganu dlu...actually dh lama x pakai baju nie....i do looks chubby & a little bit loose..baju nie memang besar a lot...


haha...actually lengah giler duk lma2 owang nk lukis muke cek neyh...:p
btw...lpe plak nk kenalkan p.cik y lukis picture atin neyh...his name is p.cik salleh...or his nickname pak leh...he's really good + well damn much in painting & art...i do like his painting much...it looks real..

well...this is the sketch...

see ...see....it's me...really2 me...huahua...what an embrassed...;p
thnks p.cik salleh...lu memang terbaekkk la....the best...;)
atin mmg gedik2 nk show my picture nie...
i think that's all for today...gdbye everyone...atin love u all...muahhh....

jabyeol insa ...saranghaeyo ...

p/s ~to my love...i love u damn much...miss u hard

No comments:

Post a Comment