Saturday, March 16, 2013

On Coach kL ٩(●̮̃•)۶



Anneohaseyo !¡
How are you guys today?? Fine like always i guess 
Maaf la banyak menaip plak malam nie..hehe..Terajin la plak, maklum la bila dah demam nie x kuar umah nie. Di malam yang dingin kt umah ada mood menaip kan . As for my earlier entry i did mentioned about my practical test tourist guide, right ? Itu pun kalau korg follow my blog la..hehe..Well, on coach kali nie kami 1 kelas bertamu di kL .This trip melibatkan kami 1 kelas seramai 24org. 15 prempuan comey , gorgeous & 7 lelaki y smart + hndsome2 ;)
Let me introduce my classmates 
Here we go ,let's fly to the sky  ➳ 


This is my all classmates 
With our lec.


Yang nie budak2 laki klas aten y smart2 .:)
mereka memang terbaek gler :p


With my chingu ;)
Husna sepet y comey dalam bus ..


Kami sekamsis + sekawan + sekaler 
We're friends no matter what ;)
#neysazahhari #Heyna #zilahamzah


My besties, Wan maniac :p
My guardian ;)



Terserlah kegilaan kami .
Di hadapan Sultan Abdul Samad building ;)



With the tourist from Japan 

Happy together at National Monument 


With my beloved , wawa semput :0


I love this moment with this cuties.They are adorable friends ;)
credit to : wan

There are more picture taken there takut semua jemu la plak..seyes gambar memang banyak gler..haha

Ok guys that's all..toodle ..
xoxo ,KISS & hugs ..Love yaa.
Next entry, Wait yaa ..see yaa soon ..muahhhh











No comments:

Post a Comment